вторник, 15 апреля 2008 г.

Кейинги ауладымызга не деймиз?

Хурметли уатанласларым, заманласларым, Каракалпак елинин азаматлары!

Туркия ели тарепинен шыгарылган жер шарында жайласкан турк тиллес халклар хаккында карта хам маглыуматына козим тусип, Каракалпак елин «…ен айемги жок болып баратырган турк тиллес халк» деп жазылганын корип хам ызадан хам окиништен журегим елжиреп кетти. Сонынан ойланып корсем бул гап хакыйкатка тура келер ягный жок болып баратырганымыз орынлы екен. Оз-озинен сорау тууады, не себеп, ким айыплы? Албетте, биринши гезекте озлеримиздин айыбымыз.

Асирлер бойы ата-бабаларымыз кастерлеп келген, бизлерге мийрас етип калдырган ана уатанымыз озлеримиздин немкурайлы болыуымыз аркасынан жок болыу алдында.
Мектеп программалары тарийхында каракалпак тарийхын туптен бурмалап, озбек миллетинин бир шакасы етип корсетпекши. Озбек миллети кашан пайда болган, Амир Темирдин ози озбек кауимлери менен урыс алып барып журген уакытта каракалпак миллетинин болганлыгын хазир озин озбек миллетинен деп таныушы тарийхшылар билер ме екен? Менинше «билмесе» керек.

Урп-эдети, миллети, тили бола турып ели жок миллетлер бар. Олар оз жерине ийелик етиу арманы менен жасап келмекте. Аллага шукир, ата-бабамыздын март, даужиреклилиги хам уатанына, кейинги урпакларына болган садыклыгы аркасынан бизлерге суйикли, дуньядагы ен азиз бай жерлердин бири несип етип калдырылган. Усы жерлерге озлеримиз ийелик етиу хам карызымыз хам парызымыз екенлигин умытпайык!

Не себеп оз елимизде жасай тура оз миллетимиздин жок етилиуине коз жумып турыуымыз керек?! Кейинги ауладымызга не деймиз? «Коркып жасадык, кеширерсиз» деп айтсак кандай болады, ойланып корейик.

Орта Азияда баска миллетлер менен тууыскандай жасап келмектемиз. Казак, Кыргыз, Озбек, Туркмен, Тажик еллери менен айиемнен доспыз. Лекин бизлер де сол еллердей болып оз алдымызга миллет болып жасауымызга хакымыз бар.

Болажак АЗАТ ХАМ ЕРКИН КАРАКАЛПАКСТАН ушын жасайык.

Бегисбай М.

2 комментария:

Unknown комментирует...

Assalawma aleykum!
Mende o'zim qaraqalpaq bolip, ha'zir Respublikadag'i awhaldi ko'rip ashinaman. O'zlerin'izdi partiya dep ja'riyalap atirg'an ekensiz, qandaydir rejelestirilgen is ha'reketlerin'iz barma? Bar bolsa internet tolqinlarinda jaylastirin', haliq tanissin olar menen.

Anneke Sergio комментирует...

Как я вылечился от вируса Герпеса.

Привет всем, я здесь, чтобы дать показания о травнике по имени доктор Имолоа. я был заражен вирусом простого герпеса 2 в 2013 году, я ходил во многие больницы для лечения, но не было никакого решения, поэтому я думал о том, как я могу получить решение, чтобы мое тело могло быть в порядке. Однажды я сидел в бассейне и думал о том, где найти решение. Я захожу на многие веб-сайты, где я видел так много свидетельств о докторе Имолоа о том, как он их вылечил. я не поверил, но я решил дать ему попытку, я связался с ним, и он приготовил для меня герпес, который я получил через курьерскую службу DHL. Я принимал его в течение двух недель, после чего он поручил мне пройти обследование, после теста мне подтвердили герпес-отрицательный результат. Я так свободен и счастлив. поэтому, если у вас есть проблемы или вы заражены каким-либо заболеванием, пожалуйста, свяжитесь с ним по электронной почте drimolaherbalmademedicine@gmail.com. или / whatssapp - + 2347081986098.
Это свидетельство служит выражением моей благодарности. у него также есть
лечение травами, лихорадка, боль в области тела, диарея, язва ротовой полости, усталость от рака молочной железы, боль в мышцах, люпус, рак кожи, рак половых органов, рак молочной железы, рак поджелудочной железы, рак простаты, рак легких, рак легких ПОЛИОБОННОСТЬ, БОЛЕЗНЬ ПАРКИНСОНА, БОЛЕЗНЬ АЛЬЦГЕЙМЕРА, БОЛЕЗНЬ БУЛИМИИ, ВОСПАЛИТЕЛЬНАЯ БОЛЕЗНЬ СОВМЕСТНОГО ЦИСТИЧЕСКОГО ФИБРОЗА, ШИЗОФРЕНИЯ, Язвенная болезнь роговицы, эпилепсия, эмбриональный спирт, спирит, лиценгент, Лихолис / СПИД, ХРОНИЧЕСКАЯ РЕСПИРАТОРНАЯ БОЛЕЗНЬ, СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТАЯ БОЛЕЗНЬ, НЕОПЛАЗМЫ, ПСИХИЧЕСКОЕ И ПОВЕДЕНЧЕСКОЕ РАСПРОСТРАНЕНИЕ, ХЛАМИДИЯ, ВИРУС ЗИКИ, ЭМФИЗМА, ТУБЕРКУЛЕЗ, НИЗКОРАЗНЫЙ СЧЕТ, ЭНЗИМА, РЕЗИНА, РЕЗИНА, РЕЗИНА, ЛУЗ, ЛАДХИ, ЛУЗ ERECTION, УВЕЛИЧЕНИЕ ПЕНИСА. И ТАК ДАЛЕЕ.